مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:302023-02-07سياسي

سیل برای همه تهدید بود اما در خاتم به فرصت تبدیل شد


فرماندار شهرستان خاتم با بیان این که همزمان با ایام الله دهه فجر 22 طرح در این شهرستان افتتاح خواهد شد، گفت: از سیلی که در مرداد ماه امسال در شهرستان به وقوع پیوست هر چند در دیگر مناطق تهدید بشمار آمد ولی در خاتم با احیای سفره های آب زیرزمینی به فرصت تبدیل شد.

- علی اکبریان عصر روز دوشنبه 17 بهمن در نشست با خبرنگاران که به مناسبت ایام الله دهه فجر در سالن شهیدمنتظر قائم استانداری یزد برگزار شد، گفت: شهرستان خاتم نیز به مانند دیگر نقاط کشور بهره مند از نعمت های این انقلاب شده اما به علت شرایط خاص همانطور که بارها اعلام کرده ایم، معتقدیم که شهرستان خاتم قربانی توسعه نامتوازن در استان شده است.

وی افزود: تعامل بین فرمانداری و بخش های دیگر و ایجاد روحیه جهادی بین بخش های مختلف، یکی از مهمترین برنامه های مورد پیگیری در شهرستان در سال جاری بود زیرا این مهم در شهرستان های دارای محدودیت‎ های فراوان یک ضرورت است.

اکبریان با اعلام این که در یک سال اخیر روی برخی مزیت های این شهرستان سرمایه گذاری شده است، گفت: در حوزه منابع طبیعی و محیط زیستی ظرفیت هایی خاص در کشور داریم و معتقدیم در این حوزه ها مانند گردشگری که یکی از حوزه‎ های کارآفرین باید سازماندهی مناسبی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل برای همه تهدید بود اما در خاتم به فرصت تبدیل شد

سیل برای همه تهدید بود اما در خاتم به فرصت تبدیل شد